♥ selamat datang..owner nak amik gambar korang nie ! buad peace sikit v(n_n) ♥

♥♥♥Hunny_Bunny♥♥♥

♥ semakin hari semakin sayang ♥
♥ hehe ♥
siti syazwani sayang mohd syafiq ! fullstop#
belog akan dihupdate dgn cerita cerita jiwang
so silalah muntah dahulu sebelum membace ♥
enjoy reading peeps♥
♥ANDA SEKARANG TENGAH LANDING KAT BLOG PINK YANG SANGAT SHOMEL..SO JGN LUPE SEDIAKAN PLASTIK ..TAKOD TAKOD MUNTAH DARAH NANTI..HIHI..AISHITERU SYG ♥n_n♥

nOMBOR bertuah ANDA ♥

May 11, 2011

ucapan BERANI MATI*








assalamualaikumm sume...hey!hey!hey!my beloved readers!
huahuahua.....aku mang xsangke giler...
aku agak speechless* xtaw nk cakap ape..
bangga sekejap pon yer ^^..nk taw kenape??








sebab sume nyerrr kerana ANDA!
aku xpenah bygkan ader follower lebey daripada 10..really!sumpah*xtipu doe...
sebab bagi aku nk dapatkan follower bkn senang cam dalam fb tu...confirm*add*
tup!tup!tup!tup!friendlist da berat da nk beribu riban...tapi *haram jadah ader y xkenal kot^^...
aiyoo!sadis~







yer..yer aku taw aku nie bkn blogger hebat cam abg BEN , kak HANIS ZALIKHA n CIK EPAL....y nie mang tip top!
huhu aku???da !dah!stop....
act suke suke je buad blog ni...but finally result y bole aku kate kn...jeng!jeng!sekarang aku lebey addicted kepada blog berbanding fb..
huahuahua...fullstop!ni mang ucapan berani mati nie...
xpasal pasal kang ade owg xsuke lak dgr aku ckp cam nie...overall mang hepi tahap guling guling katak jap sebab dlm mase 3ari followers aku da nk 50...sebelum ni...dalam linkungan 1o je kot...maluuu..maluuu..

heheh,.....
papepon...mang hepi sangat sangat n nk ucap kan terima kaseh daun keladi lah yer kepada sume follower wannie..hihihihi...






*NAK TRY DAPATKAN 100 FOLLOWERS BOLE????
CER CER TRY DOAKN...HEHE..
TQ*










ANDA SUKE..LIKE JER..NAK SHARE PON DIALU-ALUKAN TQ

0 100 org doakan wannie bahagia ♥:




 
♥BELOG NI HAK MILIK WANNIE SEPENUHNYA♥
♥ENJOY READING PEEPSS♥
♥JANGAN LUPE LANDING KAT SINI SELALOO YER♥
♥KBAI#ILOVEYOUMORE#SEEYOUSOON♥